Under ‘Indstillinger og Administration‘ i din Minuba GO! finder du dine ‘Grossistaftaler‘.
Her har du mulighed for at tilføje og aktivere grossistaftaler og dermed få adgang til grossisternes varekatalog. Du vil også få mulighed for at indlæse dine rabataftaler og modtage indkøbsfakturaer.
Vælg grossisterne ved at klikke på ‘Tilføj‘.
Du kan vælge mellem 4 grossister i Minuba GO!
I Minuba GO! har du mulighed for at oprette egne materialer. Det kan f.eks. være timepriser, tillæg eller materialer, som du ofte bruger. På den måde kan du nemt søge dem frem, når du er ude og udføre dit arbejde.
Du tilføjer nye materialer ved at klikke på ‘Administration‘ i din Minuba GO! og herefter vælge fanen ‘Materialer‘.
Tryk på + i bunden og udfyld felterne.
NB: Hvis materialet skal bruges til timeregistrering (timepris), når du registrerer materialer eller timer på en ordre, er det vigtigt at du vælger ‘Brug til timeregistrering’.
Med Minuba GO! får de små håndværksvirksomheder blandt andet mulighed for at oprette tilbud og ordrer, administrere og registrere timer og materialer samt udarbejde og sende fakturaer direkte til kunden.
Takket være EDI kobling til grossister, er det desuden muligt at få indkøbsfakturaen direkte overført til arbejdsseddelen! Nemmere bliver det ikke.